Політика конфіденційності
ПРЕДМЕТ ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
1.1. Користуючись сайтом або купуючи товар, що пропонується на сайті, а також відповідаючи на необхідні питання в анкеті при реєстрації та/або оформленні покупки, користувач підтверджує, що дає згоду Інтернет-магазину Mriyasriblo та уповноваженим ним особам на обробку персональних даних, а також, що є повнолітнім обличчям.
1.2. Користувач дає свою згоду Адміністрації сайту на обробку отриманої інформації, включаючи збирання, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, виправлення), використання, розповсюдження, знеособлення, блокування, знищення персональних даних, зазначених в анкеті, з метою заходів, спрямованих на формування бази даних учасників, складання статистичної звітності, проведення маркетингових досліджень, а також здійснення взаємодії з користувачем, у тому числі по мережах електрозв'язку, включаючи направлення SMS-повідомлень та електронних листів, до відкликання такої згоди.
1.3. Користувач підтверджує свою згоду з тим, що Адміністрація сайту має право взаємодіяти з Користувачем шляхом здійснення прямих контактів за допомогою різних засобів зв'язку, включаючи, але не обмежуючись: поштове розсилання, електронна пошта, мережа Інтернет та ін.
1.4. Персональні дані, дозволені для обробки в рамках цієї Політики конфіденційності, включають, але не обмежуються наступною інформацією:
1.4.1. ПІБ Користувача;
1.4.2. контактний телефон Користувача;
1.4.3. адресу електронної пошти (e-mail);
1.4.4. адреса доставки Товару.
ЦІЛІ ЗБОРУ ТА ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
2.1. Персональну інформацію Користувача Інтернет-магазин використовує з метою:
2.1.1. ідентифікації Користувача, зареєстрованого на сайті Інтернет-магазину, для оформлення замовлення дистанційним способом з Інтернет-магазином
2.1.2. надання Користувачеві ефективної клієнтської підтримки;
2.1.3. надання Користувачеві персоналізованих Сервісів;
2.1.4. зв'язки з Користувачем, у тому числі направлення повідомлень, запитів та інформації щодо використання Сервісів, надання послуг, а також обробки запитів та заявок від Користувача;
2.1.5. покращення якості Сервісів, зручності їх використання, розробка нових Сервісів та послуг;